Thursday, April 14, 2011

I'm a babysitter xD

Assalamualaikum? haiii :) tgk tu baru beberapa hari tk post dh jadi babysitter :D so good ==" hahhaha babysitter untuk apa weii, jgn salah paham di sini, aku tk mengambil upah menjaga baby ok, tapi aku menjaga dua baby kecil iaitu kura-kura xD sebenarnya dh lama aku jadi babysitter diorang tapi sejak berminggu-minggu lepas aku rasa makin bersemangat jaga diorang :) kura-kura itu act kakak aku punya, tp dia duduk hostel sbb tu tinggal di rumah so aku lh mengambil alih, masa diorang kecil-kecil dulu aku tk berani pgg, sbb mcm geli je kan, ye lh aku rock rock nk jaga kura-kura tolong sikit -_____- bahahahahah tapi lama kelamaan rasa sayang tu dh timbul :) so terasa lh nk mandi kan dia, mula-mula takut, sbb sorang tu nama dia kembong tu nakal benar, bila aku pgg sedaya upaya kaki dia tu lari nk lepaskan diri, ikut hati nk je campak dari tingkat dua ni ==" tapi yg lg satu tu cool je, nama dia buntal. and sekarang ni kerja memandikan kura-kura dh jadi tabiat aku, setiap ptg mmg ada je lh masa utk mandi kan drg, tk sempat diorang nk busuk dh bersih dh air tu. and bila time diorang lapar aku dh tahu dh, mesti guli dlm bekas diorang tu bunyi dh mcm org main congkak, so apa lg paham lh aku yg diorang nk makan :) haa ni ha nk tunjuk sikit gambar dua ekor kura-kura yg hee baik =="
ini Buntal, aku ambil dekat blog kakak aku xD

ini pulak Kembong, degil =="

No comments:

Post a Comment