Saturday, April 9, 2011

Migrene menjadi semakin serious :(

Assalamualaikum? April ohh April, nyanyi sikit "bila April tiba" xD  ohh April the best month :') hhahhaha sudah tiba-tiba dh knp dgn April, hee tk ada apa ;D okay April saya rasa bahagia dgn April tp knp migrene semakin teruk di bulan April, sgt sakit, tiap-tiap hari, jam, dan minit, tk tentu bila nk sakit haa sakit lh dia, bila time eluk terpaksa bt hw semua cpt cpt, ye lh kang sakit satu kerja tk jalan ==" terpaksa tidur je, setiap malam sekarang ni tidur sebab sakit, org tidur sbb ngantuk aku tidur sbb sakit -__- nasib baik awak ada :p sabar je lh ye awak call saya tidur :) dgr lh aku dengkur yg sgt hebat, sorry, tp dh tak tahu nk bt mcm mana, nak pergi Dr dapat ubat yg sama, baik tk payah ==" yg menambah kan sakit nk kerna pergi training ==" ya Allah sejuk sejuk badan ni bila training, entah knp lh kan, dh tk larat sgt tapi pergi jugak, terpaksa. Cikgu, boleh tk saya dh tk nak main netball? hanya berkata dlm hati, siapa berani nk cakap mcm tu dgn Ckg Rosnah? hmm hahahhahaha kelakar kan main tk sebagus mana training dh mcm nk wakil negeri, k sgt kelakar. tp tak apa yg sakit ni buat buat tk rasa terus kan dgr kerja yg patut di buat, klu di pikir satu apa aku tk bt time sakit-sakit ni tidur tidur tidur dan tidur, and yg paling best dlm class pun aku tidur xD sorry cikgu, kepala saya dh nk tercabut, apa boleh buat kan -____-

No comments:

Post a Comment