Friday, May 13, 2011

I miss the moment xD

seriously rindu, hahahahhaa nampak mgada sgt kn aku, act serious tk tipu mmg rindu pun hidup di hostel smttj :') wlu pun 2 bulan je aku kt sana tapi hangat nya masih terasa sampai skg. bukan senang-senang utk dilupakan ok, benda tu terjadi sekali je seumur hidup :) and aku pun tk sangka aku akan masuk sana and duduk hostel hahahha tapi mmg tidak dinafikan best sebenarnya wlu pun penat itu ada lh normal :) benda yg paling gembira lh kn bila di hostel time jumaat minggu balik omg semangat bgn awal padahal kene masuk class dulu ==" then dlm class aku dgn Aniss beriya buat countdown untuk balik rumah, wlu pun countdown tu untuk beberapa jam berlalu xD tapi itu lh buat aku excited kat sana, and lg satu benda tk boleh lupa and first time merasa kene 'rowcall' malam malam buta xD hahahhaha lepas tu semua buat muka bengang, bila dh habis masuk dorm haa mula lh sesi "mengutuk" atas katil aku ;D bila pikir balik kelakar je, padahal benda kecik, tp apa boleh buat boring punya pasal so benda kecik pun boleh jd besa :) haa lg ap eh? basuh baju hahaha itu pun blh gadoh berebut mesin ;D and lg iron baju hahaha wlu pun kt rumah bt benda yg sama tp tk sehebat iron kt hostel lh kan :) and lg pg makan kat dm hee dgn baju kurung nya kn mmg rasa bahagia gila pg mana mana pakai baju kurung bukan selalu bt kn klu kat rumah, kt hostel je lh dpt merasa semua tu :) pergi ehemmehemm berjemaah, ya Allah seriously benda tu tk boleh lupa, berebut toilet lh macam haa p sidai baju pun nk berteman, lg apa lg ha ni yg paling menyayat hati time call dekat public, cehh punya byk bawak duit syiling ni tp public tu err babi telan duit cpt gila -___- lepas tu duduk kat public semua tahan air mata nk meleleh, hahahha hoi jiha tk tahan tgk kau nangis cll is xD anis jugak kuat tahan je haa wlu pun dh merah, hahahah mcm bongok tp benda tu lh yg buat aku rindu :) budak dorm yg sgt hapening ;DD seriously rindu :') skg dh msk smksb balik :) ada lh dlm beberapa bulan yg lalu, tp sttj tetap tk boleh lupa :) pengalaman yg pertama and terakhir xD sumpah best, awam best xD dorm4 best xD hahahahahha and lg satu ada sedikit bangga bila pernah masuk sekolah kluster ok? hahahahahha wlu pun sekejap ==" sekurangnya ada lh pengalam bukan tk pernah langsung, tiba tiba rasa teringin nk pg ttj and lepak dlm dorm4 kejap pun jadi lh kan :) ada sesiapa boleh tumpang kn tk? tk kn nk naik ktm pulak kan, hahahhaha dh tk tahu nk ckp apa, cuma rindu krg lh hee malu :') boiiii!


                                                    favourite song dekat sttj hahahahhaha xD












i miss you :'( i love you all ♥

No comments:

Post a Comment