Wednesday, May 18, 2011

PHYSICS ohh PHYSICS =="

=="
Assalamualaikum? baru je lepas paper2 physics ==" rasa mcm nk terjun dari kelas -____- tk sanggup ha nk tgk soalannya lagi, ohh physics tolong lh otak aku dh terlampau penat nak pikir pasal kau weh ==" bukan tk minat dgn kau, aku dh minat kau weh seriously tp tgk lh still tk bermakna, yg bestnya tadi, ok cikgu bg kertas and semua org selak sampai habis then semua letak kepala atas meja and tidur hahhahaha xD bagus kn, habis nk buat apa lg nk hentam pun tk tahu nk hentam apa, bayang-bayang nk dpt D pun ssh dh nk nampak skg ni, redha je lh ye ==" ok physics aku akan terus kn usaha untuk dpt sepenuh kasih sayang dari kau, tunggu lh lepas aku dpt kau nanti aku tk lepas dh xD

esuk bio paper3 and paper1, dh tk tahu mcm mana nk baca lg ==" aku terasa esuk habis je dua dua paper ni rasa nk balik sekolah sambil berguling, boleh kn? ok aku akan buat, kita tgk esuk :| boiiiii

No comments:

Post a Comment