Monday, May 2, 2011

SABTU xD

Haii, dh lama tk post so bila dh jadi mcm ni sehari tu post dekat  5 entry ha lepas tu sebulan dh tk post langsung, ini lh jadi nya klu budak budak nk buat blog, org nk ada aku pun nk jugak, ha sekali buat hambek kau tk terurus =="  tk apa aku akan terus kn wlu pun kamu semua org ckp apa apa pun hahhahah tutup telinga je lh xD ok sabtu semalam-semalam org lain bersungguh-sungguh belajar aku keluar meronggeng ==" hahaha act teman kakak aku ehhh sorry ye kak, untuk maklumat nama kakak aku dh tukar, aku tk pgl dia kakak dh nama barunya "bodowei" dia kata letih dgr aku pgl dia kakak bila aku pgl bodowei dia ok je aku tgk :) so aku teman bodowei ni pergi titiwangsa, yg plg wtf tunggu bas yg sgt lembab -_____- ok tk apa sabar ye :)
haa ini lh dia kat titiwangsa tu, bodowei ni beriya nk pergi terpaksa lh aku teman ==" after that aku dh tk tahu nk pergi mana ktrg pun lepak lh klcc tgk movie pulak :) cerita apa cerita apa hahahhahahah ini dia 

 lepas menonton di klcc yg sgt tk best ni kami pun apa lg lepak lh di tepi air pancut ygsgt bosan sambil menunggu ibu ambil, apa lg bila bosan ini lh jadinya :)



then ibu pun sampai so ktrg pergi lh stadium ada tatoo pdrm :) ini dia 

bunga api xD

itu dia ayah

ayah lg :)

ibu xD

ibu dan kakak bodowei xD

ini dia mat rempit :p

sgt penat lh kan dari pagi duduk di luar rumah je, peluh tu dh berapa kali kering dh bahahhaha ;D kepala aku dari pening sampai eluk balik lepas tu blh pening balik akhirnya balik rumah itu lh yg paling best :) 

No comments:

Post a Comment